Kas kasutate ainult WordPress-i sisuhaldustarkvara?

Jah, usume spetsialiseerumisse ja seetõttu kasutavad kõik meie loodavad kodulehed WordPress-i.

Kas on võimalik tellida ka kodulehte Joomla-le?

Kuigi on laialdasi kogemusi nii Joomla kui Drupal-i arendamisega, oleme viimased aastatel spetsialiseerunud ainult WordPress-ile. Seetõttu kahjuks me Joomla-l baseeruvaid kodulehti enam ei valmista.

Soovi korral oleme aga hea meelega valmis andma mõne asjaliku Joomla arendaja kontaktid.

Millist e-poe platvormi kasutate?

Kasutame WordPress-ile loodud WooCommerce e-poe pluginat. Tegu on väga laialdasi võimalusi pakkuva, turvalise ja stabiilse e-poe platvormiga.

Miks WooCommerce mitte Magento?

Mõlemal on omad plussid, aga WooCommerce ei ole asjata maailmas populaarseim e-poe platvorm (küll väga napilt Magento ees).

Mõned plussid WooCommerce kasuks:

  • WooCommerce vajab väga palju vähem serveri ressurssi, kui Magento.
  • WooCommerce arendamine on väga palju soodsam.
  • WooCommerce ülalpidamine on väga palju soodsam.
  • WooCommerce-ile on saada kordades rohkem pluginaid/mooduleid, kui Magentole.
  • WooCommerce-ile on saada kordades rohkem kujundusi.
  • WooCommerce funktsioonid on lihtsamini muudetavad.

Üldjoontes on meie soovitus selline, et kui tegu ei ole üüratult suure e-poega (ja siinkohal me ei mõtle Eesti mõistes, vaid maailma mõistes), siis on Magento ülalpidamine ja arendamine lihtsalt liiga kallis. Samas ei tasuks arvata, et WooCommerce ei suuda suuremat sorti külastusega e-poodi toetada. Väga suured ja populaarsed poed toimivad WooCommerce peal ja on nähtud isegi 93 miljoni igakuise lehevaatamisega WoooCommerce poode (näiteks: Entrepeneur.com).

Kas WooCommerce-ile on võimalik saada Eesti makse- ja transpordimooduleid?

Jah, kõiki populaarsemaid makse- ja transpordimooduleid on võimalik koos e-poega tellida.

Näiteks:

Swedbank, SEB, Nordea, Danske, LHV pangalingimoodulid.
Maksekeskus.ee maksemoodul.
SmartPost-i pakiautomaatide transpordimoodul.
Omniva pakiautomaatide transpordimoodul.

Palju maksab kodulehe valmistamine?

Kodulehe lõplik hind sõltub väga paljudest teguritest. Kas tegu on mitmekeelse lehega, milline on funktsionaalsus, kui keerukas on struktuur jne jne jne. Seega läheneme igale kodulehele erinevalt.

Keskmiselt tuleks arvestada 1000 – 2000 eurose väljaminekuga.

Palju maksab e-poe valmistamine?

Nagu ka kodulehe puhul, sõltub siinkohal väga palju e-poe funktsionaalsusest ja näiteks sellest, millised on soovitud transpordi- ja maksemoodulid. Laias laastus tuleks e-poe puhul arvestada hinda alates 1200 eurost. Juhul, kui on vaja e-pood liidestada majandustarkvaraga, suurenevad kulutused märgatavalt.

Kui kaua võtab kodulehe valmimine aega?

Kodulehe valmimise aeg sõltub peamiselt kahest tegurist. Esimene ja vaat, et kõige tähtsam on see, kui kiiresti toimub suhtlus tellija ja meie vahel. Mõnikord kipub võtma vajaminevate andmete meieni jõudmine aega ja see aeglustab märgatavalt protsessi. Teine on kodulehe funktsioonide rohkus ja see, kui palju tuleb sisse viia koodimuudatusi. Üldiselt peaks arvestama kodulehe valmistamiseks ca 3 nädalat + 2-3 nädalat katsetamiseks, muudatuste tegemiseks ja “nurkade lihvimiseks”. Sama ajaraamistik kehtib laias laastus ka e-poe puhul. Keerukamad liidestamised või lahendused võivad e-poe valmimistähtaega lükata kuni kolme kuuni.

Kui ma ei taha, et kõik näeksid, et firma koduleht kasutab WordPress-i?

Kõik on tehtav. On olemas vastavad võtted kindlustamaks, et ükski kõrvaline isik ega robot ei suudaks tuvastada, et tegu on WordPress-iga.

Sellel on veel lisaks ka positiivne mõju kodulehe turvalisusele, kuna peidab häkkerite robotite eest kogu kodulehte puudutava info (kasutatav CMS ja selle versioon, kasutatav kujundus, kasutatavad pluginad jne). Kuna robotid otsivad laiast internetist kodulehti, mida ei ole uuendatud ja mis kasutavad turvaaukudega WordPress-i/kujundust/pluginaid, siis suurendab selline andmete peitmine turvalisust märgatavalt.

Lisaks saab teha nii, et kodulehe administraatori sisselogimise URL on tavapärasest teine, mis teeb parooliõngitsejate elu tunduvalt keerulisemaks. See võib tunduda küll tühine probleem, aga toome siin ühe näite elust enesest.  Nädal aega üleval olnud uue domeeniga koduleht, millele on installeeritud spetsiaalne turvatarkvara, mis automaatselt blokeerib IP-aadressi, kui kasutaja kolm korda parooli valesti sisestab. Ja kui selle nädala ajaga on üritatud kasutajaga “admin” sisse logida 24 korda (see teeb 8 erinevat blokeeritud IP aadressi ja 8 erinevat õngitsemise juhtumit), siis on kergeks paranoiaks täiesti alust.

Kas WordPress on turvaline?

Jah, kohe kindlasti on WordPress väga turvaline sisuhaldustarkvara. Siin on aga üks väga suur AGA. Nimelt, on kriitilise tähtsusega, et kõik WordPress-i enda, kujunduse ja pluginate turvauuendused oleksid tehtud ja ajakohased.

Sama kehtib ükskõik millise sisuhaldustarkvara puhul.

Kas ma saan oma kodulehte ise muuta?

Jah, WordPress võimaldab kodulehte hallata ja sisutekste muuta ilma erioskusi nõudmata. Kui on piisavalt oskusi MS Word-is tekste muuta ja kujundada, siis on ka piisavalt oskusi WordPress-i kodulehe tekstide haldamiseks.

Kas tehtud kodulehed on SEO sõbralikud?

See on tegelikult üks meie valmistatud kodulehtede alustala, et seo teostamisel ei jääks midagi kodulehe taha. Kodulehe struktuur, arhidektuur, funtsionaalus ja kõik muu vastab SEO heale tavale ja võimaldab otsingumootoritel probleemideta lehe sisu indekseerida..

Mis on SEO?

Kõige lihtsamalt öelduna on SEO viis, kuidas näidata kodulehte otsingumootoritele selliselt, et nad saaksid aru selle sisust, kasutajamugavusest, funktsionaalsusest ja tähtsusest võrreldes konkureerivate kodulehtedega. Otsingumootorid soovivad esimesena otsingutulemustes kuvada seda lehte, mis nende arvates sellele otsingule kõige paremini vastab ja kõige kvaliteetsemat infot annab. SEO annab võimaluse otsingumootoritel kodulehel oleva info kvaliteetsuses veenduda.

Kas kasutate ainult WordPress-i sisuhaldustarkvara?

Jah, usume spetsialiseerumisse ja seetõttu kasutavad kõik meie loodavad kodulehed WordPress-i.

Kas kasutate ainult WordPress-i sisuhaldustarkvara?

Jah, usume spetsialiseerumisse ja seetõttu kasutavad kõik meie loodavad kodulehed WordPress-i.

Kas on võimalik tellida ka kodulehte Joomla-le?

Kuigi on laialdasi kogemusi nii Joomla kui Drupal-i arendamisega, oleme viimased aastatel spetsialiseerunud ainult WordPress-ile. Seetõttu kahjuks me Joomla-l baseeruvaid kodulehti enam ei valmista.

Soovi korral oleme aga hea meelega valmis andma mõne asjaliku Joomla arendaja kontaktid.

Millist e-poe platvormi kasutate?

Kasutame WordPress-ile loodud WooCommerce e-poe pluginat. Tegu on väga laialdasi võimalusi pakkuva, turvalise ja stabiilse e-poe platvormiga.

Miks WooCommerce mitte Magento?

Mõlemal on omad plussid, aga WooCommerce ei ole asjata maailmas populaarseim e-poe platvorm (küll väga napilt Magento ees).

Mõned plussid WooCommerce kasuks:

  • WooCommerce vajab väga palju vähem serveri ressurssi, kui Magento.
  • WooCommerce arendamine on väga palju soodsam.
  • WooCommerce ülalpidamine on väga palju soodsam.
  • WooCommerce-ile on saada kordades rohkem pluginaid/mooduleid, kui Magentole.
  • WooCommerce-ile on saada kordades rohkem kujundusi.
  • WooCommerce funktsioonid on lihtsamini muudetavad.

Üldjoontes on meie soovitus selline, et kui tegu ei ole üüratult suure e-poega (ja siinkohal me ei mõtle Eesti mõistes, vaid maailma mõistes), siis on Magento ülalpidamine ja arendamine lihtsalt liiga kallis. Samas ei tasuks arvata, et WooCommerce ei suuda suuremat sorti külastusega e-poodi toetada. Väga suured ja populaarsed poed toimivad WooCommerce peal ja on nähtud isegi 93 miljoni igakuise lehevaatamisega WoooCommerce poode (näiteks: Entrepeneur.com).

Kas WooCommerce-ile on võimalik saada Eesti makse- ja transpordimooduleid?

Jah, kõiki populaarsemaid makse- ja transpordimooduleid on võimalik koos e-poega tellida.

Näiteks:

Swedbank, SEB, Nordea, Danske, LHV pangalingimoodulid.
Maksekeskus.ee maksemoodul.
SmartPost-i pakiautomaatide transpordimoodul.
Omniva pakiautomaatide transpordimoodul.

Palju maksab kodulehe valmistamine?

Kodulehe lõplik hind sõltub väga paljudest teguritest. Kas tegu on mitmekeelse lehega, milline on funktsionaalsus, kui keerukas on struktuur jne jne jne. Seega läheneme igale kodulehele erinevalt.

Keskmiselt tuleks arvestada 600 – 1200 eurose väljaminekuga.

Palju maksab e-poe valmistamine?

Nagu ka kodulehe puhul, sõltub siinkohal väga palju e-poe funktsionaalsusest ja näiteks sellest, millised on soovitud transpordi- ja maksemoodulid. Laias laastus tuleks e-poe puhul arvestada hinda alates 1200 eurost. Juhul, kui on vaja e-pood liidestada majandustarkvaraga, suurenevad kulutused märgatavalt.

Kui kaua võtab kodulehe valmimine aega?

Kodulehe valmimise aeg sõltub peamiselt kahest tegurist. Esimene ja vaat, et kõige tähtsam on see, kui kiiresti toimub suhtlus tellija ja meie vahel. Mõnikord kipub võtma vajaminevate andmete meieni jõudmine aega ja see aeglustab märgatavalt protsessi. Teine on kodulehe funktsioonide rohkus ja see, kui palju tuleb sisse viia koodimuudatusi. Üldiselt peaks arvestama kodulehe valmistamiseks ca 3 nädalat + 2-3 nädalat katsetamiseks, muudatuste tegemiseks ja “nurkade lihvimiseks”. Sama ajaraamistik kehtib laias laastus ka e-poe puhul. Keerukamad liidestamised või lahendused võivad e-poe valmimistähtaega lükata kuni kolme kuuni.

Kui ma ei taha, et kõik näeksid, et firma koduleht kasutab WordPress-i?

Kõik on tehtav. On olemas vastavad võtted kindlustamaks, et ükski kõrvaline isik ega robot ei suudaks tuvastada, et tegu on WordPress-iga.

Sellel on veel lisaks ka positiivne mõju kodulehe turvalisusele, kuna peidab häkkerite robotite eest kogu kodulehte puudutava info (kasutatav CMS ja selle versioon, kasutatav kujundus, kasutatavad pluginad jne). Kuna robotid otsivad laiast internetist kodulehti, mida ei ole uuendatud ja mis kasutavad turvaaukudega WordPress-i/kujundust/pluginaid, siis suurendab selline andmete peitmine turvalisust märgatavalt.

Lisaks saab teha nii, et kodulehe administraatori sisselogimise URL on tavapärasest teine, mis teeb parooliõngitsejate elu tunduvalt keerulisemaks. See võib tunduda küll tühine probleem, aga toome siin ühe näite elust enesest.  Nädal aega üleval olnud uue domeeniga koduleht, millele on installeeritud spetsiaalne turvatarkvara, mis automaatselt blokeerib IP-aadressi, kui kasutaja kolm korda parooli valesti sisestab. Ja kui selle nädala ajaga on üritatud kasutajaga “admin” sisse logida 24 korda (see teeb 8 erinevat blokeeritud IP aadressi ja 8 erinevat õngitsemise juhtumit), siis on kergeks paranoiaks täiesti alust.

Kas WordPress on turvaline?

Jah, kohe kindlasti on WordPress väga turvaline sisuhaldustarkvara. Siin on aga üks väga suur AGA. Nimelt, on kriitilise tähtsusega, et kõik WordPress-i enda, kujunduse ja pluginate turvauuendused oleksid tehtud ja ajakohased.

Sama kehtib ükskõik millise sisuhaldustarkvara puhul.

Kas ma saan oma kodulehte ise muuta?

Jah, WordPress võimaldab kodulehte hallata ja sisutekste muuta ilma erioskusi nõudmata. Kui on piisavalt oskusi MS Word-is tekste muuta ja kujundada, siis on ka piisavalt oskusi WordPress-i kodulehe tekstide haldamiseks.

Kas tehtud kodulehed on SEO sõbralikud?

See on tegelikult üks meie valmistatud kodulehtede alustala, et seo teostamisel ei jääks midagi kodulehe taha. Kodulehe struktuur, arhidektuur, funtsionaalus ja kõik muu vastab SEO heale tavale ja võimaldab otsingumootoritel probleemideta lehe sisu indekseerida..

Mis on SEO?

Kõige lihtsamalt öelduna on SEO viis, kuidas näidata kodulehte otsingumootoritele selliselt, et nad saaksid aru selle sisust, kasutajamugavusest, funktsionaalsusest ja tähtsusest võrreldes konkureerivate kodulehtedega. Otsingumootorid soovivad esimesena otsingutulemustes kuvada seda lehte, mis nende arvates sellele otsingule kõige paremini vastab ja kõige kvaliteetsemat infot annab. SEO annab võimaluse otsingumootoritel kodulehel oleva info kvaliteetsuses veenduda.

Kas kasutate ainult WordPress-i sisuhaldustarkvara?

Jah, usume spetsialiseerumisse ja seetõttu kasutavad kõik meie loodavad kodulehed WordPress-i.

Kas kasutate ainult WordPress-i sisuhaldustarkvara?

Jah, usume spetsialiseerumisse ja seetõttu kasutavad kõik meie loodavad kodulehed WordPress-i.

Kas on võimalik tellida ka kodulehte Joomla-le?

Kuigi on laialdasi kogemusi nii Joomla kui Drupal-i arendamisega, oleme viimased aastatel spetsialiseerunud ainult WordPress-ile. Seetõttu kahjuks me Joomla-l baseeruvaid kodulehti enam ei valmista.

Soovi korral oleme aga hea meelega valmis andma mõne asjaliku Joomla arendaja kontaktid.

Millist e-poe platvormi kasutate?

Kasutame WordPress-ile loodud WooCommerce e-poe pluginat. Tegu on väga laialdasi võimalusi pakkuva, turvalise ja stabiilse e-poe platvormiga.

Miks WooCommerce mitte Magento?

Mõlemal on omad plussid, aga WooCommerce ei ole asjata maailmas populaarseim e-poe platvorm (küll väga napilt Magento ees).

Mõned plussid WooCommerce kasuks:

  • WooCommerce vajab väga palju vähem serveri ressurssi, kui Magento.
  • WooCommerce arendamine on väga palju soodsam.
  • WooCommerce ülalpidamine on väga palju soodsam.
  • WooCommerce-ile on saada kordades rohkem pluginaid/mooduleid, kui Magentole.
  • WooCommerce-ile on saada kordades rohkem kujundusi.
  • WooCommerce funktsioonid on lihtsamini muudetavad.

Üldjoontes on meie soovitus selline, et kui tegu ei ole üüratult suure e-poega (ja siinkohal me ei mõtle Eesti mõistes, vaid maailma mõistes), siis on Magento ülalpidamine ja arendamine lihtsalt liiga kallis. Samas ei tasuks arvata, et WooCommerce ei suuda suuremat sorti külastusega e-poodi toetada. Väga suured ja populaarsed poed toimivad WooCommerce peal ja on nähtud isegi 93 miljoni igakuise lehevaatamisega WoooCommerce poode (näiteks: Entrepeneur.com).

Kas WooCommerce-ile on võimalik saada Eesti makse- ja transpordimooduleid?

Jah, kõiki populaarsemaid makse- ja transpordimooduleid on võimalik koos e-poega tellida.

Näiteks:

Swedbank, SEB, Nordea, Danske, LHV pangalingimoodulid.
Maksekeskus.ee maksemoodul.
SmartPost-i pakiautomaatide transpordimoodul.
Omniva pakiautomaatide transpordimoodul.

Palju maksab kodulehe valmistamine?

Kodulehe lõplik hind sõltub väga paljudest teguritest. Kas tegu on mitmekeelse lehega, milline on funktsionaalsus, kui keerukas on struktuur jne jne jne. Seega läheneme igale kodulehele erinevalt.

Keskmiselt tuleks arvestada 600 – 1200 eurose väljaminekuga.

Palju maksab e-poe valmistamine?

Nagu ka kodulehe puhul, sõltub siinkohal väga palju e-poe funktsionaalsusest ja näiteks sellest, millised on soovitud transpordi- ja maksemoodulid. Laias laastus tuleks e-poe puhul arvestada hinda alates 1200 eurost. Juhul, kui on vaja e-pood liidestada majandustarkvaraga, suurenevad kulutused märgatavalt.

Kui kaua võtab kodulehe valmimine aega?

Kodulehe valmimise aeg sõltub peamiselt kahest tegurist. Esimene ja vaat, et kõige tähtsam on see, kui kiiresti toimub suhtlus tellija ja meie vahel. Mõnikord kipub võtma vajaminevate andmete meieni jõudmine aega ja see aeglustab märgatavalt protsessi. Teine on kodulehe funktsioonide rohkus ja see, kui palju tuleb sisse viia koodimuudatusi. Üldiselt peaks arvestama kodulehe valmistamiseks ca 3 nädalat + 2-3 nädalat katsetamiseks, muudatuste tegemiseks ja “nurkade lihvimiseks”. Sama ajaraamistik kehtib laias laastus ka e-poe puhul. Keerukamad liidestamised või lahendused võivad e-poe valmimistähtaega lükata kuni kolme kuuni.

Kui ma ei taha, et kõik näeksid, et firma koduleht kasutab WordPress-i?

Kõik on tehtav. On olemas vastavad võtted kindlustamaks, et ükski kõrvaline isik ega robot ei suudaks tuvastada, et tegu on WordPress-iga.

Sellel on veel lisaks ka positiivne mõju kodulehe turvalisusele, kuna peidab häkkerite robotite eest kogu kodulehte puudutava info (kasutatav CMS ja selle versioon, kasutatav kujundus, kasutatavad pluginad jne). Kuna robotid otsivad laiast internetist kodulehti, mida ei ole uuendatud ja mis kasutavad turvaaukudega WordPress-i/kujundust/pluginaid, siis suurendab selline andmete peitmine turvalisust märgatavalt.

Lisaks saab teha nii, et kodulehe administraatori sisselogimise URL on tavapärasest teine, mis teeb parooliõngitsejate elu tunduvalt keerulisemaks. See võib tunduda küll tühine probleem, aga toome siin ühe näite elust enesest.  Nädal aega üleval olnud uue domeeniga koduleht, millele on installeeritud spetsiaalne turvatarkvara, mis automaatselt blokeerib IP-aadressi, kui kasutaja kolm korda parooli valesti sisestab. Ja kui selle nädala ajaga on üritatud kasutajaga “admin” sisse logida 24 korda (see teeb 8 erinevat blokeeritud IP aadressi ja 8 erinevat õngitsemise juhtumit), siis on kergeks paranoiaks täiesti alust.

Kas WordPress on turvaline?

Jah, kohe kindlasti on WordPress väga turvaline sisuhaldustarkvara. Siin on aga üks väga suur AGA. Nimelt, on kriitilise tähtsusega, et kõik WordPress-i enda, kujunduse ja pluginate turvauuendused oleksid tehtud ja ajakohased.

Sama kehtib ükskõik millise sisuhaldustarkvara puhul.

Kas ma saan oma kodulehte ise muuta?

Jah, WordPress võimaldab kodulehte hallata ja sisutekste muuta ilma erioskusi nõudmata. Kui on piisavalt oskusi MS Word-is tekste muuta ja kujundada, siis on ka piisavalt oskusi WordPress-i kodulehe tekstide haldamiseks.

Kas tehtud kodulehed on SEO sõbralikud?

See on tegelikult üks meie valmistatud kodulehtede alustala, et seo teostamisel ei jääks midagi kodulehe taha. Kodulehe struktuur, arhidektuur, funtsionaalus ja kõik muu vastab SEO heale tavale ja võimaldab otsingumootoritel probleemideta lehe sisu indekseerida..

Mis on SEO?

Kõige lihtsamalt öelduna on SEO viis, kuidas näidata kodulehte otsingumootoritele selliselt, et nad saaksid aru selle sisust, kasutajamugavusest, funktsionaalsusest ja tähtsusest võrreldes konkureerivate kodulehtedega. Otsingumootorid soovivad esimesena otsingutulemustes kuvada seda lehte, mis nende arvates sellele otsingule kõige paremini vastab ja kõige kvaliteetsemat infot annab. SEO annab võimaluse otsingumootoritel kodulehel oleva info kvaliteetsuses veenduda.

Ei leidnud vastust?

Pole hullu, kõik küsimused ei peagi olema korduma kippuvad. Kui tekkis küsimus või soov lihtsalt asja arutada ja nõu saada, siis võta meiega ühendust.

Võta meiega ühendust!